Czym jest landing page?

Dosłownie tłumaczona jest jako strona lądowania. Co to właściwie oznacza? Jest to strona docelowa, na którą kierowany jest odbiorca po kliknięciu w reklamę. Zadaniem landing page jest jednen precyzyjnie określony cel, do którego ma prowadzić. Ruch spowodowany reklamą na zewnątrz przekłada się na wyższą konwersję. Odbiorcy mogą w łatwy sposób wykonać określoną akcję.

Landing page składa się z trzech elementów: content, design oraz aspekty techniczne.

1. Content - to stworzenie tekstów na stronę. Etap ten rozpoczyna się od określenia celu www, doboru korzyści oraz aspektów, które sprawią, że odbiorca pozostanie na stronie.

2. Design - do treści tworzone są elementy graficzne. Pozwalają one na skuteczne konwertowanie odwiedzających w lead.

3. Aspekty techniczne - należy zadbać o szereg elementów technicznych zanim strona się pojawi. Musi być funkcjonalna.

A co my możemy zrobić?

Dokładnie to wszystko!

  • Treści przygotują specjaliści od Content Marketingu.
  • O design zadbają profesjonalni Graficy.
  • A techniczne sprawy wykonają Programiści.

Nie musisz dzięki temu martwić się o zlecanie każdego z zadań innej firmie! Współpraca naszych działów pozwala tworzyć spójne i dopracowane projekty landing page.

Dlaczego landing page?

Celem stworzenia strony docelowej jest zachęcenie do podjęcia działań. Landing page używa się, aby:

  • pobrać ebooka,
  • zebrać zapisy na webinar,
  • ogłosić nowy produkt lub usługę,
  • zaoferować zniżkę.

Nie zawsze to tylko efektywna sprzedaż, ale też przekazanie informacji dla klientów. Istotnym elementem landing page jest przycisk Call to Action #CTA, dzięki któremu można nakierować odbiorcę na wskazaną czynność.

Pomożemy Ci pozyskać nowych klientów! Skontaktuj się z nami.