3m przybliżony czas czytania
Linkedin to jedna z bardziej popularnych platform społecznościowych służących do promowania własnego biznesu w sieci. Za jej pośrednictwem można nawiązywać różnorodne kontakty zawodowe i biznesowe, szukać klientów oraz pracowników, a także przedstawiać swoje możliwości innym użytkownikom. Posiadanie konta na Linkedinie niesie szereg korzyści zarówno dla pracodawców, jak i pracowników. Dowiedz się, jak założyć na tej stronie swój firmowy profil.
Przed przystąpieniem do założenia profilu na tym portalu należy upewnić się, że spełniamy niezbędne do tego wymagania. Wśród tych najważniejszych wymienić można przynajmniej siedmiodniową działalność na portalu założyciela konta firmowego.
Jego poziom powinien wynosić przynajmniej Intermediate, co z kolei wymaga od niego uzupełnienia kilku informacji, w tym tą dotyczącą zajmowanego w firmie stanowiska, a także powinien on być częścią organizacji, którą planuje zarządzać z poziomu Linkedin.
Twórca profilu firmowego powinien również dysponować kontaktami pierwszego stopnia oraz posiadać adres mailowy założony na jednakowej domenie, którą posługuje się firma.
Jeśli już spełniasz wszystkie wymagania nie pozostaje nic innego, jak założenie profilu swojego przedsiębiorstwa. W tym celu należy przejść do zakładki Produkty i z listy wybrać opcję Stwórz stronę firmową. Pierwszym etapem jest wybór organizacji na podstawie kilku kategorii. Mała firma to taka, która zatrudnia mniej niż 200 pracowników.
Średnia lub duża posiada w swoich szeregach powyżej 200 pracowników. Strona marki będzie profilem już istniejącej strony, z kolei instytucja edukacyjna to określenie szkół lub uczelni wyższych. Kolejnym krokiem jest tworzenie Identyfikatora strony. W tej sekcji należy wpisać nazwę firmy, określenie adresu URL profilu, branży, wielkości i rodzaju firmy. Kolejnym etapem jest dodanie treści w zakładce Informacje profilowe. Tutaj uzupełniony powinien być slogan firmy oraz dodane jej logo.
Jednym z ostatnich etapów jest uzupełnienie treści w zakładce Opis. To tutaj powinien zostać umieszczony dokładny opis firmy. W tym miejscu warto zawrzeć dokładne informacje dotyczące tego, czym zajmuje się przedsiębiorstwo, jakie są główne cele organizacji, do kogo kieruje swoją ofertę, a także te informujące o poszukiwanych pracownikach. Sekcja ta jest niejako wizytówką firmy, dlatego warto poświęcić jej sporo czasu oraz uzupełniać o aktualne informacje.
Linkedin to jedna z bardziej popularnych platform społecznościowych służących do promowania własnego biznesu w sieci. Za jej pośrednictwem można nawiązywać różnorodne kontakty zawodowe i biznesowe, szukać klientów oraz pracowników, a także przedstawiać swoje możliwości innym użytkownikom. Posiadanie konta na Linkedinie niesie szereg korzyści zarówno dla pracodawców, jak i pracowników. Dowiedz się, jak założyć na tej stronie swój firmowy profil.
Poprowadzimy Twój profil na LinkedIn!