3m przybliżony czas czytania
Jesteśmy miłośnikami kawy, dobrej kawy. Dlatego realizacja dla najpopularniejszej palarni kawy w Bydgoszczy była dla nas bardzo ważna. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się ekspresy do kawy do użytku domowego. Stąd pomysł, aby stworzyć sklep internetowy z kawą wypalaną w Bydgoszczy.
Bromberg Kaffee to palarnia kawy, jej sprzedaż, serwis ekspresów, a od dość niedawna i niezwykła kawiarnia w centrum miasta. Oferują własne mieszanki kaw wypalane na miejscu w Bydgoszczy. To, co wyróżnia Bromberg to przede wszystkim bariści, którzy są nie tylko specjalistami w swojej profesji, ale również wielkimi pasjonatami kawy. To także produkcja kawy w mniejszych ilościach, aby zawsze dostarczać świeże ziarna.
„W naszej kawie wszystko jest lokalne, od produkcji do dystrybucji, poza ziarnami oczywiście, przecież one w Polsce nie rosną. Lokalne produkty dają nam gwarancję wyjątkowego smaku, a co najważniejsze szacunek do miejsca, w którym mieszkamy.” - mówi właściciel Przemysław Zgarda.
Palarnia kawy Bromberg Kaffee oprócz działalności stacjonarnej, chciała wdrożyć sprzedaż swoich produktów online. W tym celu niezbędny był system, który umożliwi dodawanie produktów, a także zapewni bezpieczne zakupy.
Promowanie lokalne musi zostać wsparte przez odpowiednie działania marketingowe, również te online. Dlatego Mediart zajęło się przygotowaniem strategii pozycjonowania dla kawiarni.
Zaprojektowaliśmy stronę internetową, której zadaniem była sprzedaż. Sklep www ze sprzedażą lokalnej kawy to strzał w dziesiątkę! Nasi programiści stworzyli w pełni funkcjonalny sklep dostosowany do potrzeb naszego Klienta.
To standardowy sklep internetowy, który został wzbogacony o możliwość dodawania wariantów produktowych. Dodatkowo zamieszczone zostały bloki treściowe.
Marka podkreśla, jak bardzo ważna jest lokalność i zamiłowanie do rodzinnego miasta. Ma to ogromne znaczenie w pozycjonowaniu lokalnym. Dlatego na początku działań skupiliśmy się na dobraniu fraz pod pozycjonowanie lokalne. Do tego wykorzystaliśmy wizytówkę w Google Mapach. Zoptymalizowaliśmy profil Moja Firma oraz rozpoczęliśmy publikację wpisów. Także w sferze blogowej na stronie www przygotowaliśmy artykuły z użyciem fraz lokalnych.
Celem sprzedażowym marki Bromberg Kaffee jest promowanie zestawów prezentowych z kawą w roli głównej. Tak więc postawiliśmy na pozycjonowanie fraz związanych z zestawami prezentowymi na konkretne okazje. Wzrost był zauważalny już w pierwszych miesiącach działań. Strona internetowa nie tylko została uzupełniona w wartościowy content, ale także zoptymalizowana pod względem wymagań SEO.
W związku z rozwojem marki i otwarciem nowej kawiarni w centrum miasta zapewniamy wsparcie w optymalizacji wizytówki w Mapach Google. Śledzimy umieszczane tam zdjęcia, kontrolujemy dodawane opinie i zajmujemy się ich moderacją.
Na każdym kroku staramy się wspierać lokalne marki. Tak jest również w przypadku Bromberg Kaffee! W naszej Mediartowej kuchni kawa Original Blend zajmuje honorowe miejsce!
Jako miłośnicy dobrej kawy, możemy szczerze polecić Palarnię Kawy i Kawiarnię Bromberg Kaffee!