#stronawww #pozycjonowanielokalne #seo

Jesteśmy miłośnikami kawy, dobrej kawy. Dlatego realizacja dla najpopularniejszej palarni kawy w Bydgoszczy była dla nas bardzo ważna. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się ekspresy do kawy do użytku domowego. Stąd pomysł, aby stworzyć sklep internetowy z kawą wypalaną w Bydgoszczy.

Poznałeś już Bromberg Kaffee? Jeśli jeszcze nie, zrób to koniecznie!

Bromberg Kaffee to palarnia kawy, jej sprzedaż, serwis ekspresów, a od dość niedawna i niezwykła kawiarnia w centrum miasta. Oferują własne mieszanki kaw wypalane na miejscu w Bydgoszczy. To, co wyróżnia Bromberg to przede wszystkim bariści, którzy są nie tylko specjalistami w swojej profesji, ale również wielkimi pasjonatami kawy. To także produkcja kawy w mniejszych ilościach, aby zawsze dostarczać świeże ziarna.

„W naszej kawie wszystko jest lokalne, od produkcji do dystrybucji, poza ziarnami oczywiście, przecież one w Polsce nie rosną. Lokalne produkty dają nam gwarancję wyjątkowego smaku, a co najważniejsze szacunek do miejsca, w którym mieszkamy.” - mówi właściciel Przemysław Zgarda.

Jak możemy pomóc?

Palarnia kawy Bromberg Kaffee oprócz działalności stacjonarnej, chciała wdrożyć sprzedaż swoich produktów online. W tym celu niezbędny był system, który umożliwi dodawanie produktów, a także zapewni bezpieczne zakupy.

Promowanie lokalne musi zostać wsparte przez odpowiednie działania marketingowe, również te online. Dlatego Mediart zajęło się przygotowaniem strategii pozycjonowania dla kawiarni.

Sklep internetowy z bydgoską kawą

Zaprojektowaliśmy stronę internetową, której zadaniem była sprzedaż. Sklep www ze sprzedażą lokalnej kawy to strzał w dziesiątkę! Nasi programiści stworzyli w pełni funkcjonalny sklep dostosowany do potrzeb naszego Klienta.

To standardowy sklep internetowy, który został wzbogacony o możliwość dodawania wariantów produktowych. Dodatkowo zamieszczone zostały bloki treściowe.

Promujemy kawę lokalnie, ale nie tylko!

Marka podkreśla, jak bardzo ważna jest lokalność i zamiłowanie do rodzinnego miasta. Ma to ogromne znaczenie w pozycjonowaniu lokalnym. Dlatego na początku działań skupiliśmy się na dobraniu fraz pod pozycjonowanie lokalne. Do tego wykorzystaliśmy wizytówkę w Google Mapach. Zoptymalizowaliśmy profil Moja Firma oraz rozpoczęliśmy publikację wpisów. Także w sferze blogowej na stronie www przygotowaliśmy artykuły z użyciem fraz lokalnych.

Celem sprzedażowym marki Bromberg Kaffee jest promowanie zestawów prezentowych z kawą w roli głównej. Tak więc postawiliśmy na pozycjonowanie fraz związanych z zestawami prezentowymi na konkretne okazje. Wzrost był zauważalny już w pierwszych miesiącach działań. Strona internetowa nie tylko została uzupełniona w wartościowy content, ale także zoptymalizowana pod względem wymagań SEO.

 

Pozycjonowanie to także wsparcie

W związku z rozwojem marki i otwarciem nowej kawiarni w centrum miasta zapewniamy wsparcie w optymalizacji wizytówki w Mapach Google. Śledzimy umieszczane tam zdjęcia, kontrolujemy dodawane opinie i zajmujemy się ich moderacją.  

Na każdym kroku staramy się wspierać lokalne marki. Tak jest również w przypadku Bromberg Kaffee! W naszej Mediartowej kuchni kawa Original Blend zajmuje honorowe miejsce!

Jako miłośnicy dobrej kawy, możemy szczerze polecić Palarnię Kawy i Kawiarnię Bromberg Kaffee!