Specjaliści SEO coraz chętniej interesują się AI i Chatem GPT. Lista zadań, które będzie można mu powierzyć, prawdopodobnie wciąż będzie rosła, biorąc pod uwagę, że od OpenAI wciąż dostajemy coś nowego.
14 marca firma OpenAI zaprezentowała użytkownikom Chat GPT-4, czyli nową wersję popularnej sztucznej inteligencji. Co się zmieniło?
Nowa AI ma być elastyczna w odpowiedziach i bardziej otwarta na skomplikowane pytania, której odpowiedzi mają brzmieć tak, jakbyśmy pytali o coś ludzkiego specjalistę. O 82% zmniejszyło się ryzyko wygenerowania przez Chat niedozwolonych treści. Oprócz tego pojawiły się nowe możliwości, takie jak generowanie odpowiedzi na podstawie wprowadzonego obrazka, a w późniejszym czasie – nawet filmów.
Jak widać, poprawek jest wiele. Mimo to Chat popełnia błędy, takie jak mieszanie faktów, błędy gramatyczne, powtarzanie się, czy błędy w rozumowaniu.