Landing page to strona docelowa, na którą skierowany jest odbiorca po kliknięciu w reklamę. Zadaniem landing page jest jeden precyzyjnie określony cel, do którego ma prowadzić. Ruch spowodowany reklamą na zewnątrz przekłada się na wyższą konwersję. Odbiorcy mogą w łatwy sposób wykonać określoną akcję.

Dlaczego landing page?

Celem stworzenia strony docelowej jest zachęcenie do podjęcia działań. Landing page używa się, aby: pobrać ebooka, zbierać zapisy na webinar, ogłosić nowy produkt lub usługę, bądź zaoferować zniżkę.

Nie zawsze to tylko efektywna sprzedaż, ale też przekazanie informacji dla klientów. Istotnym elementem landing page jest przycisk Call to Action #CTA, dzięki któremu można nakierować odbiorcę na wskazaną czynność.

Landing page składa się z trzech elementów: content, design oraz aspekty techniczne.

  • Content.
  • Design.
  • Aspekty techniczne.

A co my możemy zrobić?

Dokładnie to wszystko!

  • Treści przygotują specjaliści od Content Marketingu.
  • O design zadbają profesjonalni Graficy.
  • A techniczne sprawy wykonają Programiści.

Nie musisz dzięki temu martwić się o zlecanie każdego z zadań innej firmie! Współpraca naszych działów pozwala tworzyć spójne i dopracowane projekty landing page.