Zacznij sprzedawać dzięki pozycjonowaniu!

 

Pozycjonowanie sklepów internetowych to skuteczny sposób ich promocji oraz reklamy w sieci. Nasze działania koncentrują się na konwersji i zwrocie z inwestycji. Marketing w Internecie to szansa na zwiększenie przychodów przez obecność w Google. 

Sklepy internetowe znajdujące się wysoko w wynikach wyszukiwania cieszą się największym zaufaniem wśród użytkowników i potencjalnych klientów. Pomożemy Ci poprawić widoczność Twojej platformy e-commerce w wyszukiwarkach. 

Czy wiesz, że w 2019 roku wartość polskiego e-commerce wyniosła 50 miliardów złotych? W kolejnym roku wzrost ten był o 20% większy! Duże zainteresowanie e-handlem powoduje także większą konkurencję na tym rynku. Dlatego musisz się wyróżnić! Jak to zrobić? Odpowiedź jest prosta - pozycjonowanie e-commerce

Pozycjonowanie e-sklepu w Google przyczyni się do zwiększenia ruchu na stronie, a co za tym idzie - szansa na sprzedaż rośnie! 

 

Co robimy w ramach pozycjonowania e-commerce? 

 

Dobieramy słowa kluczowe, które odpowiadają Twojej branży i ofercie, sprawdzamy trendy na rynku i potrzeby klientów. 

Audyt. Twój sklep internetowy go potrzebuje, aby zaistnieć w wyszukiwarkach. Podpowiemy, co należy zmienić lub sami wprowadzimy odpowiednie zmiany, które przyniosą efekty!

Optymalizacja. Wprowadzimy zmiany, które pozwolą efektywnie wdrożyć najlepsze rozwiązania dla Twojego sklepu. Wśród tych działań wykonujemy: certyfikat SSL, określenie tytułów, znakowanie metadanych, wdrożenie przekierowań, ustawienie adresów URL przyjaznych dla użytkowników, linkowanie wewnętrzne i wiele więcej! 

Content. Przygotowujemy wartościowe treści, które są istotnym czynnikiem branym pod uwagę przez algorytm Google. Dotyczy to atrakcyjnych i unikatowych opisów na stronie, a także prowadzenia bloga firmowego.

 

SEO to dla Ciebie nowość? Nie martw się! Nasi specjaliści wiedzą co robić i wesprą Cię w tych działaniach. Ty skup się na swojej działalności, a marketing w sieci zostaw nam. 

 

Dlaczego pozycjonować e-commerce?

 

Nasze działania, a więc szczegółowe analizy, audyty, budowanie strony i wprowadzenie wartościowych treści pozwala osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce. Możesz zaistnieć w Google na określone słowa kluczowe, które związane są z Twoją firmą. Co za tym idzie, pozycjonowanie e-commerce wpłynie na najważniejsze trzy elementy:

  • wzrost ruchu,
  • zwiększenie czasu spędzonego na stronie,
  • wzrost liczby konwersji.

Wszystko to przekłada się na wyniki sprzedażowe w Twoim sklepie internetowym!