Każdy profil firmy (czyli tzw. wizytówka Google) posiada swój własny identyfikator. Po co jest on potrzebny? Ma on szczególne znaczenie w sytuacjach, kiedy do akcji musi wkroczyć support Google.
Czasami może zdarzyć się tak, że prowadzony przez nas profil firmy zostanie zawieszony lub nie można dokonać na nim jakiejś zmiany. Wysyłając formularz zgłoszeniowy do działu pomocy Google, wymagane jest podanie numeru identyfikatora wizytówki. Aby go uzyskać, musisz przejść do profilu firmy, wpisując jej nazwę lub frazę „moja firma” w wyszukiwarkę Google. W prawym rogu możesz zauważyć trzy kropki – po ich kliknięciu rozwinie się lista, na której trzeba wybrać przycisk Ustawienia profilu firmy.
Przechodząc dalej w Ustawienia zaawansowane, możemy bez problemu skopiować Identyfikator profilu firmy. Pamiętaj o tym, by nie podawać go nikomu innemu niż działowi pomocy z Google!