Zacznij sprzedawać dzięki pozycjonowaniu!
Czy wiesz, że w 2019 roku wartość polskiego e-commerce wyniosła 50 miliardów złotych? W ubiegłym roku wzrost ten był o 20% większy! Duże zainteresowanie e-handlem powoduje także większą konkurencję na tym rynku. Dlatego musisz się wyróżnić! Jak to zrobić? Odpowiedź jest prosta - pozycjonowanie e-commerce.
Dlaczego pozycjonować sklep www?
Szczegółowe analizy, audyty, budowanie strony i wprowadzenie wartościowych treści pozwala osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce. Co za tym idzie, pozycjonowanie e-commerce wpłynie na najważniejsze trzy elementy: wzrost ruchu, zwiększenie czasu spędzonego na stronie, a także wzrost liczby konwersji.
Co robimy w ramach pozycjonowania e-commerce?
- Dobieramy słowa kluczowe, które odpowiadają Twojej branży i ofercie, sprawdzamy trendy na rynku i potrzeby klientów.
- Audyt. Twój sklep internetowy go potrzebuje, aby zaistnieć w wyszukiwarkach. Podpowiemy, co należy zmienić lub sami wprowadzimy odpowiednie zmiany, które przyniosą efekty!
- Optymalizacja. Wprowadzimy zmiany, które pozwolą efektywnie wdrożyć najlepsze rozwiązania dla Twojego sklepu.
- Content. Stworzymy wartościowe treści, które są istotnym czynnikiem branym pod uwagę przez algorytm Google.
Pozycjonowanie Long Tail dla sklepów
- Frazy long tail charakteryzują się większą precyzyjnością. W ich skład wchodzą minimum trzy słowa. Przez niską konkurencyjność cechują się zdecydowanie większą skutecznością.
- Konkretniejsze zapytania przynoszą większe korzyści. Trafia do nas potencjalny klient szukający dokładnie tego, co oferujemy.
- Long tail zapewnia wyższą konwersję. Długie frazy oznaczają konkretne intencje zakupowe, a tym samym jest większe prawdopodobieństwo że osoba, która trafi na stronę, dokona zakupu.