Jakie zmiany czekają nas w najbliższym czasie w Social Mediach?
Nadchodzą zmiany, które pojawią się jeszcze w tym roku w popularnych serwisach - Instagramie, Facebooku i LinkedIn. Dowiedz się, co nowego słychać w SoMe!
Instagram - zmiany w czerwcu 2023
Pobieranie rolek z Instagrama z oznaczonym znakiem wodnym IG.
Możliwość komentowania gifami w komentarzach pod postami.
Kanały dla obserwujących. Możliwość utworzenia grupy na IG. Jedna grupa może mieć do 5 tys. członków.
Kontrola reklam na Instagramie. Zablokować można do 500 kont i 5 kategorii, pozwala stworzyć spersonalizowane czarne listy treści reklamowych.
Możliwość przewijaniarolek - 10 s na iOS i 15 s na Androidzie.
Bot AI w wiadomościach. Możliwość wyboru spośród 30 osobowości, zadawania pytań. Narzędzie będzie udzielać porad, a nawet naśladować styl wypowiedzi.
Nowe remiksy w rolkach. Dodawanie swojego filmu na koniec Reelsa innego użytkownika lub przycinanie oryginalnej rolki, by dopasować do swojego.
Muzyka w notatkach (opisach).
Facebook - zmiany na czerwiec 2023
Możliwość odsłuchiwania wiadomości głosowych w przyspieszonym tempie x2.
Stan zdrowia “jakości” strony. Facebook będzie wyświetlał wskaźnik określający jakość fanpage’a,
Reklamy będą wyświetlane również w rolkach.
Nowa sekcja w Reels - Zapisane. Można będzie sprawdzić zapisane dźwięki oraz efekty.
Szablony w Reels - będzie można korzystać z gotowych schematów.
Projektowanie naklejek z własnym avatarem w komentarzach pod postami.
Tworzenie playlist z ulubionych dźwięków z rolek.
Nowe kafelki na feedzie - opcja szybkiego dodawania reels lub stories.
Czyszczenie feedu - możliwość blokowania treści o niskiej jakości, oryginalnych i problematycznych do udostępnienia oraz drażliwych.
LinkedIn - zmiany czerwiec 2023
Opcja skrzynki z wiadomościami DM dla stron firmowych.
Usunięcie karuzel zdjęć w postach.
Znikną filmy profilowe i klikalne linki w obrazach lub wideo.
Dodanie filtrów powiadomień. Możliwość segregacji powiadomień - postów użytkowników lub wzmianek o nich.
Łatwiejsza weryfikacja ofert pracy. Konieczność weryfikacji danych firmy.
LinkedIn AI Copy Suggestions. Narzędzie sugerujące nagłówki i teksty reklamowe w oparciu o zawartość profilu. 5 alternatywnych gotowych treści do zastosowania w kampanii.
Nowe formaty reklam - reklamy konwersacyjne, które umożliwią konfigurację przycisków CTA i reklamy Think Leader, które promują treści udostępniane przez zweryfikowanych pracowników firmy.
Używamy plików cookie
Dostosuj swoje pliki cookie
Wykorzystujemy pliki cookies do zapewnienia bezpieczeństwa, celów analitycznych i ulepszania naszej strony internetowej. Kliknij dostosuj jeśli chcesz wybrać preferowane przez Ciebie pliki cookie.
Więcej informacji na temat plików cookie wykorzystywanych na tej stronie znajdziesz w naszej polityce cookie.