Nadchodzą zmiany, które pojawią się jeszcze w tym roku w popularnych serwisach - Instagramie, Facebooku i LinkedIn. Dowiedz się, co nowego słychać w SoMe! 

Instagram - zmiany w czerwcu 2023

 

  • Pobieranie rolek z Instagrama z oznaczonym znakiem wodnym IG.
  • Możliwość komentowania gifami w komentarzach pod postami.
  • Kanały dla obserwujących. Możliwość utworzenia grupy na IG. Jedna grupa może mieć do 5 tys. członków.
  • Kontrola reklam na Instagramie. Zablokować można do 500 kont i 5 kategorii, pozwala stworzyć spersonalizowane czarne listy treści reklamowych.
  • Możliwość przewijania rolek - 10 s na iOS i 15 s na Androidzie.
  • Bot AI w wiadomościach. Możliwość wyboru spośród 30 osobowości, zadawania pytań. Narzędzie będzie udzielać porad, a nawet naśladować styl wypowiedzi.
  • Nowe remiksy w rolkach. Dodawanie swojego filmu na koniec Reelsa innego użytkownika lub przycinanie oryginalnej rolki, by dopasować do swojego.
  • Muzyka w notatkach (opisach).

Facebook - zmiany na czerwiec 2023

 

  • Możliwość odsłuchiwania wiadomości głosowych w przyspieszonym tempie x2.
  • Stan zdrowia “jakości” strony. Facebook będzie wyświetlał wskaźnik określający jakość fanpage’a,
  • Reklamy będą wyświetlane również w rolkach.
  • Nowa sekcja w Reels - Zapisane. Można będzie sprawdzić zapisane dźwięki oraz efekty.
  • Szablony w Reels - będzie można korzystać z gotowych schematów.
  • Projektowanie naklejek z własnym avatarem w komentarzach pod postami.
  • Tworzenie playlist z ulubionych dźwięków z rolek.
  • Nowe kafelki na feedzie - opcja szybkiego dodawania reels lub stories.
  • Czyszczenie feedu - możliwość blokowania treści o niskiej jakości, oryginalnych i problematycznych do udostępnienia oraz drażliwych.

LinkedIn - zmiany czerwiec 2023

 

  • Opcja skrzynki z wiadomościami DM dla stron firmowych. 
  • Usunięcie karuzel zdjęć w postach.
  • Znikną filmy profilowe i klikalne linki w obrazach lub wideo.
  • Dodanie filtrów powiadomień. Możliwość segregacji powiadomień - postów użytkowników lub wzmianek o nich.
  • Łatwiejsza weryfikacja ofert pracy. Konieczność weryfikacji danych firmy.
  • LinkedIn AI Copy Suggestions. Narzędzie sugerujące nagłówki i teksty reklamowe w oparciu o zawartość profilu. 5 alternatywnych gotowych treści do zastosowania w kampanii.
  • Nowe formaty reklam - reklamy konwersacyjne, które umożliwią konfigurację przycisków CTA i reklamy Think Leader, które promują treści udostępniane przez zweryfikowanych pracowników firmy.



———   Dzielimy się naszą wiedzą
Zobacz również
Zapytaj o obsługę SoMe